Webshop module

In feite is een webshop module niets meer dan een extra optie die u kunt toevoegen aan uw webshop

Wat is webdesign?

Wat is webdesign? Dit is een vraag die niet eenvoudig te beantwoorden is. Webdesign omvat namelij

Zoekmachine Optimalisatie

Zoekmachine optimalisatie is een verzamelnaam voor alle handelingen die worden verricht om een we

Domeinnaam

In feite is een domeinnaam niets meer dan een adres op internet. Dit is bijvoorbeeld het adres va

Copywriting

Copywriting is het schrijven van teksten voor marketing of reclame. De teksten moeten mensen overtuigen om een product te kopen of moeten invloed hebben op hun gedachten. Een copywriter is een tekstschrijver die hierin gespecialiseerd is. In sommige gevallen kunnen de teksten ook zakelijk of informatief zijn. De copywriter wordt dan soms liever een content writer genoemd. Copywriting valt onder marketingcommunicatie, specifiek gezien de persuasieve communicatie (overtuiging). 

SEO Copywriting

Waarom is copywriting zo belangrijk voor uw website? Dit heeft alles met SEO te maken, Search Engine Optimisation. In ons artikel over SEO gaan wij dieper in op SEO, maar hier willen wij alvast benadrukken dat SEO en copywriting voor het web onafscheidelijk zijn. Bij online schrijven ligt de focus namelijk op vindbaarheid en op resultaat. Goede SEO teksten hebben invloed op uw vindbaarheid in de zoekmachines (zoals Google) en verbeteren bovendien ook de overtuigingskracht van uw website.

OpenJet als tekstbureau

Indien gewenst kunt u OpenJet ook inschakelen als tekstbureau. Onze professionele en ervaren SEO copywriters weten precies hoe zij voor u de meest pakkende teksten moeten schrijven! En het onderwerp, dat maakt ons niets uit. Of het nu gaat over de sneeuw op de Noordpool, beleggingsadvies, of autoshampoo. Onze goede tekstschrijver maakt er keer op keer iets moois van.

Belangrijkste stappen bij SEO copywriting

Er zijn een aantal zaken die nooit vergeten mogen worden bij het online tekstschrijven. Een van deze zaken is het werken met koppen. Lezers scannen en lezen soms alleen maar koppen. Deze moeten dus belangrijke en goede woorden bevatten. Bovendien hebben koppen ook meer waarde voor de zoekmachines.